ДИСПЕТЧЕРСЬКА
СЛУЖБА
«КОЛЛ-ЦЕНТР»
ДИСПЕТЧЕРСЬКА
СЛУЖБА
«1562»
ЦЕНТР НАДАННЯ
АДМІНІСТРАТИВНИХ
ПОСЛУГ
ПРОЗОРИЙ ОФІС
(СОЦІАЛЬНИЙ ЗАХИСТ
НАСЕЛЕННЯ)
ПОРТАЛ
ЕЛЕКТРОННИХ
СЕРВІСІВ
Диспетчерська Служба «1562»
Диспетчерська служба «1562» (далі – ДС 1562) за повідомленнями суб’єктів надає послуги:
ДС 1562 приймає повідомлення цілодобово 24/7:
Харківська міська диспетчерська служба «1562» - розпочала роботу з 2007 року у складі комунального підприємства «Міський інформаційний центр», з 2019 року - у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр».
З 29.04.2023 року задля створення нового електронного сервісу було проведено роботи з оновлення та перезапуску діяльності служби 1562, а саме: оптимізовано регламент, покращено сервіс обслуговування, запроваджено нове програмне забезпечення.
ДС 1562 здійснює свою діяльність у рамках реалізації:
СТАТИСТИКА
Диспетчерська Служба «Колл-центр»
Диспетчерська служба «Колл-Центр» (далі – Колл-Центр) надає інформаційні та консультативні послуги суб’єктам звернень, які звернулися за допомогою телефонного зв’язку, щодо отримання, виготовлення та користування Карткою харків'янина.
Колл-Центр надає послуги за єдиним багатоканальним номером телефонного зв’язку 15-35.
Дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безкоштовні.
Дзвінки приймаються щодня з 08:00 до 20:00.
Колл-Центр розпочав свою роботу у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр» з 2021 року.
Колл-Центр здійснює свою діяльність у рамках реалізації:
СТАТИСТИКА
Прийнято звернень:
З 01.01.2024р. по 31.10.2024р. – 33496.
З 01.10.2024р. по 31.10.2024р. – 3043.
Відділ дистанційного обслуговування клієнтів
Відділ дистанційного обслуговування клієнтів (далі – ВДОК) надає інформаційні та консультативні послуги суб’єктам звернень, які звернулися за допомогою телефонного зв’язку, а саме:
ВДОК надає послуги за єдиним багатоканальним номером телефонного зв’язку 0800573434.
Дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безкоштовні.
Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, у п’ятницю з 08:00 до 15:45.
Якщо ви не додзвонилися, оператори у робочий час проаналізують пропущені дзвінки та зателефонують вам з номеру (057) 725 43 34.
ВДОК розпочав свою роботу у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр» з 2023 року.
ВДОК здійснює свою діяльність у рамках реалізації:
СТАТИСТИКА
Прийнято звернень:
З 01.01.2024р. по 31.10.2024р. – 250991.
З 01.10.2024р. по 31.10.2024р. – 22254.
Диспетчерська Служба «1562»
Телеграм чат-бот «Kharkiv1562»
Телеграм канал "Новини служби 1562 м. Харків"
Сайт "Харківської міської ради"
Телеграм канал "Харківська міська рада"
Facebook сторінка "Dispetcherska Sluzhba"
Мобільний додаток «1562 Харків»:
Диспетчерська Служба «Колл-центр»
Facebook сторінка "Картка харків'янина"
Instagram сторінка "Картка харків'янина"
Вайбер-канал "Картка харків'янина"
Портал «Електронних сервісів міста Харкова» (Анкета-заява, після авторизації у особистому кабінеті)
Відділ дистанційного обслуговування клієнтів
Сайт "Центр надання адміністративних послуг м. Харкова"
Сайт "Соціальний захист Харків"
Портал "Електронних сервісів міста Харкова"
Начальник департаменту
ЩЕРБИНА
Сергій Вікторович
Заступник
начальника департаменту
ВИНОГРАДОВ
Володимир Олександрович