ДЕПАРТАМЕНТ МОНІТОРИНГУ ТА ІНФОРМАЦІЙНОГО

ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РЕАГУВАННЯ НА ЕКСТРЕНІ

ТА НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ

Послуги





Про департамент



Диспетчерська Служба «1562»

Диспетчерська служба «1562» (далі – ДС 1562) за повідомленнями суб’єктів надає послуги:

  • з інформування та консультування щодо питань надання житлово-комунальних послуг;
  • з інформування щодо надавачів житлово-комунальних послуг;
  • з інформування про планові та аварійні роботи у сфері житлово-комунальних послуг;
  • з прийму повідомлень про хвилюючі питання у сфері житлово-комунальних послуг та їх направлення відповідному надавачу послуг засобами електронного зв’язку.

ДС 1562 приймає повідомлення цілодобово 24/7:

  • за єдиним багатоканальним номером телефонного зв’язку 15-62, дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безкоштовні;
  • з Порталу 1562 ;
  • з мобільного застосунку «1562 Харків»

📱 iOS

🤖 Android

Харківська міська диспетчерська служба «1562» - розпочала роботу з 2007 року у складі комунального підприємства «Міський інформаційний центр», з 2019 року - у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр».

З 29.04.2023 року задля створення нового електронного сервісу було проведено роботи з оновлення та перезапуску діяльності служби 1562, а саме: оптимізовано регламент, покращено сервіс обслуговування, запроваджено нове програмне забезпечення.

ДС 1562 здійснює свою діяльність у рамках реалізації:

  • Розпорядження Харківського міського голови від 29.12.2006 року № 3421 "Про створення «Диспетчерської служби «1562»" (зі змінами);
  • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 02.11.2022 № 367 "Про Автоматизовану систему Диспетчерської служби «1562»".

СТАТИСТИКА

Посилання на статистику


Диспетчерська Служба «Колл-центр»

Диспетчерська служба «Колл-Центр» (далі – Колл-Центр) надає інформаційні та консультативні послуги суб’єктам звернень, які звернулися за допомогою телефонного зв’язку, щодо отримання, виготовлення та користування Карткою харків'янина.

Колл-Центр надає послуги за єдиним багатоканальним номером телефонного зв’язку 15-35.

Дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безкоштовні.

Дзвінки приймаються щодня з 08:00 до 20:00.

Колл-Центр розпочав свою роботу у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр» з 2021 року.

Колл-Центр здійснює свою діяльність у рамках реалізації:

  • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.06.2021 № 438 «Про затвердження Положення про Картку харків'янина»;
  • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 09.06.2021 № 439 «Про створення Автоматизованої системи електронної взаємодії виконавчих органів Харківської міської ради з жителями міста Харкова».

СТАТИСТИКА

Прийнято звернень:

З 01.01.2024р. по 31.10.2024р. – 33496.

З 01.10.2024р. по 31.10.2024р. – 3043.


Відділ дистанційного обслуговування клієнтів

Відділ дистанційного обслуговування клієнтів (далі – ВДОК) надає інформаційні та консультативні послуги суб’єктам звернень, які звернулися за допомогою телефонного зв’язку, а саме:

  • Щодо користування та технічної підтримки порталу "Електронних сервісів міста Харкова";
  • Про перелік і порядок отримання адміністративних послуг у Центрах надання адміністративних послуг м. Харкова. Реєструють в черзі на прийом, у разі наявності вільних місць;
  • Про перелік й порядок отримання адміністративних послуг у сфері соціального захисту населення, що надаються Управліннями соціального захисту населення адміністрацій районів Харківської міської ради.

ВДОК надає послуги за єдиним багатоканальним номером телефонного зв’язку 0800573434.

Дзвінки з мобільних операторів (Vodafone, Lifecell, Київстар) безкоштовні.

Дзвінки приймаються з понеділка по четвер з 08:00 до 17:00, у п’ятницю з 08:00 до 15:45.

Якщо ви не додзвонилися, оператори у робочий час проаналізують пропущені дзвінки та зателефонують вам з номеру (057) 725 43 34.

ВДОК розпочав свою роботу у складі департаменту моніторингу та інформаційного забезпечення реагування на екстрені та надзвичайні ситуації комунального підприємства «Міський інформаційний центр» з 2023 року.

ВДОК здійснює свою діяльність у рамках реалізації:

  • Рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 12.09.2018 № 613 «Про затвердження Положення про Портал електронних сервісів міста Харкова» (зі змінами та доповненнями, внесеними згідно з рішеннями виконавчого комітету Харківської міської ради від 11.03.2020 № 180, від 27.02.2023 № 91);
  • Розпорядження Харківського міського голови від 29.12.2023 № 395 «Про вжиття заходів щодо інформаційно-довідкової підтримки суб’єктів звернення з питань отримання адміністративних послуг та послуг у сфері соціального захисту населення».

СТАТИСТИКА

Прийнято звернень:

З 01.01.2024р. по 31.10.2024р. – 250991.

З 01.10.2024р. по 31.10.2024р. – 22254.






Менеджмент

Начальник департаменту

ЩЕРБИНА

Сергій Вікторович





Заступник

начальника департаменту

ВИНОГРАДОВ

Володимир Олександрович